Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 22 746 05 30 lub napisz na sklep@aecdesign.pl. Szanowny kliencie, pracujemy w godzinach 8:30 - 16:30.

Plan obsługi dla licencji wieczystych

Plan Obsługi (Maintenance Subscription Plan) dla licencji wieczystych 

Plan obsługi (dawniej Maintenance Subscription) to obecnie jedyny sposób na uaktualnienie licencji wieczystych zakupionego oprogramowania. Zarazem stanowi ekonomiczny sposób na wykorzystanie potencjału aplikacji i usług Autodesk.

plan obsługi maintenance plan subskrypcja Autodesk oprogramowanieZwiększenie funkcjonalności licencji wieczystej

Plan obsługi zapewnia Użytkownikowi szereg korzyści:

  • mniejsze koszty dostępu do najnowszych wersji i ulepszeń produktów
  • możliwość instalowania aktualizacji oprogramowania od razu lub w dogodnym dla całego zespołu momencie
  • szybki dostęp do pomocy technicznej i rozwiązanie problemu wstrzymującego pracę
  • dodatkowe usługi w chmurze

Plan obsługi to opłacalny sposób wykorzystania długoterminowej inwestycji w oprogramowanie Autodesk i związanych z nim usług, który obniża koszty aktualizacji i pomaga utrzymać przewidywalny budżet na utrzymanie programu.

Dostęp do najnowszych wersji

Plan obsługi gwarantuje natychmiastowy dostęp do najnowszych wersji i ulepszeń produktów, ale również obniża koszty dostępu do nich. Co więcej, koszty te są stałe, a więc umożliwiają kontrolę i klarowne zaplanowanie wydatków.

Prawa licencyjne – elastyczne usprawnienia

  • Prawa do korzystania z aktualnych i wcześniejszych wersji oprogramowania, aby realizować swoje projekty
  • Uprawnienia do użytkowania w biurze i w domu (zarejestrowanie na 2 komputerach, ale praca nie może przebiegać jednocześnie)
  • Korzystanie z oprogramowania poza Polską nawet przez 90 dni

Narzędzia w chmurze pozwolą na rozwinięcie procesów projektowych

Plan obsługi umożliwi zwiększenie mobilności, uprości współpracę, a także zoptymalizuje pracę projektową za pomocą uprzywilejowanego dostępu do szeregu usług w chmurze. Usługi te wykorzystują niemal nieograniczoną moc obliczeniową chmury i umożliwiają realizację złożonych zadań, jak na przykład:

  • szybsze renderowanie i wizualizacje
  • dodatkowe narzędzia do symulacji
  • bezpieczne przechowywanie danych projektowych

Wsparcie techniczne

Pomoc techniczna oferowana w ramach Planu obsługi obejmuje rozwiązania problemów związanych z instalacją i konfiguracją, jak i oprogramowaniem oraz usługami w chmurze.

  • Użytkownik ma możliwość kontaktu telefonicznego i internetowego ze specjalistami pomocy technicznej Autodesk, w tym pomoc z użyciem pulpitu zdalnego oraz priorytetowy dostęp do pomocy technicznej online
  • pakiet internetowy w skład, którego wchodzą:

– moderowane społeczności forów dyskusyjnych
– kursy online
– baza wiedzy online, w skład której wchodzą dokumenty, filmy szkoleniowe oraz materiały archiwalne rozwiązań technicznych Autodesk

Ważna informacja dla posiadaczy licencji wieczystych z aktywnymi Planami obsługi

Klienci obecnie posiadający Plan obsługi mogą go nadal odnawiać. Autodesk nie planuje wycofania z oferty możliwości odnawiania Planów obsługi. Autodesk nadal będzie udostępniać też wieloletnie (maksymalnie trzyletnie) Plany obsługi, zapewniając ciągły dostęp do najnowszego oprogramowania. Jednak, aby zachować wszystkie korzyści, istotne jest terminowe odnawianie Planu obsługi. Użytkownik, który nie odnowi licencji na czas, straci na zawsze możliwość jego odnowienia. Wówczas będzie można uzyskać wyłącznie nową SUBSKRYPCJĘ Licencji Autodesk

Chcesz poznać więcej szczegółów na temat Planu obsługi? Czekamy na kontakt od Ciebie