Customer Success

Customer Success

Wdrożenie w naszej firmie strategii Customer Success to z jednej strony ustrukturyzowanie procesów i wartości, które towarzyszą nam od lat, natomiast z drugiej odzwierciedlenie kierunku, w którym chcemy podążać. Wierzymy, że partnerska relacja oparta na zrozumieniu jest fundamentem biznesowego sukcesu. Dlatego priorytetem jest dla nas zdefiniowanie potrzeb oraz identyfikacja możliwości wzrostu w biznesie naszego partnera. Wyróżniająca nas proaktywna postawa i zaangażowanie skupiają się wokół odpowiedzi na pytanie: jaka jest Twoja definicja sukcesu?

Czym jest strategia Customer Success?

Strategia Customer Success ma na celu osiągnięcie i maksymalizowanie sukcesu naszych partnerów oraz rozwinięcie ich potencjału biznesowego. Nasi specjaliści pracują nad zrozumieniem sytuacji i potrzeb firmy, aby trafnie zidentyfikować wyzwania i opracować dedykowany biznes plan.

Dodatkowo, dział Customer Success wspiera naszych klientów w onboardingu nowego oprogramowania i przygotowuje materiały dopasowane do indywidualnego poziomu zaawansowania tak, by każdy mógł poszerzać swoją wiedzę i realizować dzięki niej własne cele biznesowe. Skutecznie angażujemy użytkowników w wydajne korzystanie z produktów, upewniając się, że czerpią z nich wszystkie możliwe korzyści.

Towarzyszymy naszym klientom na każdym etapie rozwoju, analizując wszystkie możliwości, a nowe rozwiązania rekomendujemy w oparciu o głębokie zrozumienie ich potrzeb.

Przejdź do Strefy Customer Success

W ramach działań Customer Success otrzymasz dostęp do zamkniętej sekcji, w której znajdziesz:

Onboarding – materiały video dla nowych użytkowników narzędzi Autodesk.

Aktualizowaną bazę materiałów opracowaną przez naszych ekspertów.

Wsparcie w uzyskaniu akceleratorów Autodesk – potwierdzających poziom Twoich umiejętności.

Przygotowane w oparciu o nasze doświadczenie Q&A dotyczące zarządzania subskrypcjami Autodesk.

Wsparcie w obsłudze producenta.

Chciałbyś uzyskać dostęp

do Strefy Customer Success?

Skontaktuj się z nami

Dodatkowo, dla naszych klientów przygotowaliśmy:

  • Customer Health Review – roczny audyt współpracy oraz pomoc w świadomym planowaniu zakupów
  • Wsparcie marketingowe – zaproszenia na konferencje i webinaria, działania reklamowe i materiały  promocyjne dotyczące realizowanego projektu,
  • Dedykowane eventy w formie online, przygotowane w oparciu o zapytania i problemy
  • Pakiet benefitów subskrypcyjnych
  • Dodatki