Jeśli zakupiłeś jedną z usług Autodesk Construction Cloud™ lub chciałbyś skorzystać z usługi Autodesk Docs wchodzącej w skład kolekcji AEC, musisz aktywować konto dla swojej organizacji.
Twoje produkty są widoczne na koncie Autodesk KLIK. Na koncie Autodesk będziesz mógł zarządzać subskrypcjami i uzyskiwać dostęp do produktów.
Aktywacja nowego konta
Jeśli zakupiłeś produkty Autodesk Construction Cloud™ musisz skonfigurować swoje konto.
Aby to zrobić postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Teraz możesz odwiedzić stronę acc.autodesk.com lub http://acc.autodesk.eu (w zależności od wybranego serwera) i zalogować się, aby rozpocząć korzystanie z produktów.
Jako pierwszy administrator konta możesz tworzyć projekty i zarządzać członkami konta, w tym dodawać kolejnych administratorów konta oraz przypisywać subskrypcje użytkownikom.
W przypadku potrzeby wsparcia technicznego w zakresie aktywacji/korzystania z produktów Autodesk Construction Cloud zapraszamy do wypełnienia krótkiego formularza, który pomoże nam sprawnie i profesjonalnie zająć się Państwa problemem.
Wypełniając formularz deklarujesz, że zapoznałeś się z zasadami wsparcia technicznego obowiązującymi w AEC Design.