Zmiana Contract Managera (właściciela kontraktu)

Zmiana Contract Managera (właściciela kontraktu)

Contract Manager to osoba, przez którą wykonany został zakup produktu. Podając jej adres mailowy przy zakupie automatycznie staje się on administratorem tego zakupu, a wszystkie licencje zakupione w ramach

Zmianę contract managera przeprowadzić za pomocą formularza dostępnego na stronie  producenta. Potrzebny jest do tego numer kontraktu oraz informacje kontaktowe.

Obowiązki kierownika kontraktu:

  • Otrzymuje wiadomości e-mail z potwierdzeniem dostępu/ zakupu
  • Zarządza użytkownikami i ich dostępem do oprogramowania oraz rolami
  • Przypisuje koordynatora ds. oprogramowania
  • Zarządza odnawianiem kontraktu i rozliczeniami

Informacje dodatkowe

  • Może istnieć tylko jeden kierownik danego kontraktu
  • Menedżerowie umów mogą być przypisani do więcej niż jednej umowy
  • Menedżera kontraktu można zmienić online