Zapraszamy do udziału w bezpłatnych webinariach, które poprowadzą inżynierowie AEC Design.
Webinaria odbędą się w dniach 28 marca – 1 kwietnia w godzinach 15:00 – 15:40.
Celem spotkań jest przybliżenie narzędzi Autodesk wspierających cyfryzację procesów inwestycyjnych w budownictwie.
Transformacja cyfrowa, przyśpieszona dodatkowo przez pandemię, to proces, który całkowicie odmienia oblicze branży budowlanej w Polsce i na świecie. Niesie ze sobą ogrom możliwości, jednocześnie będąc sporym wyzwaniem. Na straty narażone są zwłaszcza firmy, które wciąż nie planują rozwiązań cyfrowych w swojej strategii biznesowej.
Każda zarejestrowana osoba otrzyma BONUS – przygotowany przez dział Customer Success – User Starter Pack z linkami zawierającymi materiały doszkalające dla użytkowników i administratorów:
• instrukcję video: Zarządzenie kontem Autodesk
• instrukcję krok po kroku: Licencja „sign in” – od zakupu do aktywacji
• instrukcję video: Zmiana typu licencji na komputerze użytkownika
• instrukcję krok po kroku: Dodawanie i przypisywanie użytkowników
• instrukcję krok po kroku: Pobieranie plików instalacyjnych
• wprowadzenie do funkcjonalności Zespoły na koncie Autodesk oraz narzędzi do samodzielnego rozwiązywania problemów technicznych.
Harmonogram spotkań:
28 marca (poniedziałek)
godz.: 15:00 – 15:40
temat: Podstawowe instrumenty i narzędzia w pracy Architekta przy użyciu rozwiązań Autodesk niezależnie od etapu i rodzaju projektu
opis: Poznaj gotowe rozwiązania spójnego wachlarza aplikacji Autodesk wspierających kluczowe zadania w pracy projektantów Architektury. Dowiedz się, jak wykorzystać możliwości tych narzędzi oraz sprawnie dostosować ich działanie do własnej filozofii projektowania i swojego stylu graficznego dzięki przystosowanym szablonom oraz dedykowanym bibliotekom rodzin.
prowadzący: Maciej Spiess – architekt z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy z Autodesk Revit. Certyfikowany instruktor Autodesk Revit. Jako projektant w biurze Medusa Group tworzył autorskie rozwiązania w dziedzinie koordynacji międzybranżowej i zaawansowanych systemów modelowania oraz tworzenia wyspecjalizowanych rodzin, co od kilku lat rozwija o możliwości jakie daje Dynamo. Zajmował się organizacją pracy zespołów biura projektowego na wszystkich etapach inwestycji.
29 marca (wtorek)
godz.: 15:00 – 15:40
temat: Jak uruchomić pierwszy model instalacyjny w Autodesk Revit?
opis: Webinar mający na celu zaprezentowanie jednego ze sposobów na stworzenie nowego projektu w Autodesk Revit przy jednoczesnym uwzględnieniu współdzielenia pliku centralnego.
prowadzący: Piotr Kopeć – pomaga inżynierom, projektantom i wykonawcom z branży instalacji mechanicznych, elektrycznych i hydraulicznych (MEP) tworzyć modele o wysokim poziomie szczegółowości oraz łatwo koordynować prace z innymi uczestnikami projektów budowlanych. Swoje doświadczenie zdobywał w m.in. BuroHappold Engineering, gdzie specjalizował się w instalacjach wentylacji, klimatyzacji oraz ogrzewnictwa.
30 marca (środa)
godz.: 15:00 – 15:40
temat: Program Autodesk Revit dla inżynierów budownictwa
opis: Podczas spotkania dowiesz się, jak rozwiązania z zakresu modelowania informacji o budynku umożliwiają wydajne projektowanie, przeprowadzanie analiz i tworzenie dokumentacji budynku. Webinar skierowany do osób, które poszukują narzędzi wspomagających projektowanie konstrukcji budowlanych.
prowadzący: Jarek Szepietowski – specjalista z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym, posiadający rozległą wiedzę na temat oprogramowania inżynierskiego, głównie Revit i Dynamo. Jako lider zespołu technicznego do wdrażania technologii BIM realizuje projekty prowadzące do optymalizacji procesu projektowania. Wielokrotnie występował w roli BIM Koordynatora i doradcy Inwestora u naszych Klientów. Ceniony za doświadczenie w identyfikacji celów BIM oraz wsparcie w negocjacjach w zakresie wymagań BIM pomiędzy zlecającym, a wykonawcą.
31 marca (czwartek)
godz.: 15:00 – 15:40
temat: Wykorzystanie produktów z kolekcji AEC na etapie projektowania elementów branży drogowej i uzbrojenia podziemnego
opis: Podczas spotkania dowiesz się, które produkty z kolekcji AEC mogą zostać wykorzystane do zwiększenia efektywności i jakości projektowania elementów branży drogowej i uzbrojenia podziemnego
prowadzący: Jakub Stanasiuk – BIM Menedżer w AEC Design. Reprezentuje interesy klientów w zakresie formułowania i spełnienia wymagań dotyczących wymiany informacji w procesie BIM. Tworzy plany wdrożenia BIM oraz wspiera wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego w obszarach związanych z metodyką BIM.
1 kwietnia (piątek)
godz.: 15:00 – 15:40
temat: Autodesk Docs – platforma CDE do zarządzania projektem
opis: Podczas sesji zaprezentujemy najważniejszą funkcjonalności usługi chmurowej Autodesk Docs w kontekście zarządzania projektem i dokumentacją. Dodatkowo przeanalizujemy proces zatwierdzania dokumentacji na platformie CDE.
prowadzący: Wojciech Kozłowski – od kilkunastu lat propaguje i wdraża ideę BIM w biurach projektowych, firmach wykonawczych i u inwestorów. Jego rozległa wiedza na temat oprogramowania inżynierskiego sprawia, że firmy, które stoją przed wyzwaniem wdrożenia BIM, chętnie powierzają mu funkcję BIM Koordynatora. Przeszkolił setki osób z obsługi programu Revit. Prowadzi prelekcje na konferencjach związanych z tematyką BIM. Współautor podręcznika ” Podręcznik użytkownika Revit Architecture”.
Nasi doradcy handlowi są do Państwa dyspozycji – posiadają niezbędną wiedzę i wieloletnie doświadczenie w świadczeniu usług z zakresu wdrażania metodyki BIM. Zapraszamy do kontaktu.
Katarzyna Szajrych
501-094-251
Katarzyna.szajrych@aecdesign.pl
Ewa Królikowska
516-018-324
Ewa.krolikowska@aecdesign.pl
Wojciech Fiodorow
508-008-182
Wojciech.fiodorow@aecdesign.pl
Piotr Łapiński
696-988-403
Piotr.lapinski@aecdesign.pl
Urszula Godlewska
696-988-614
Urszula.godlewska@aecdesign.pl