Nowa identyfikacja wizualna AEC Design

Nowa identyfikacja wizualna AEC Design

Z nową energią i nowym logotypem chcemy rozwijać nasze kompetencje, dostarczając jeszcze lepsze produkty i usługi w obszarze cyfrowej transformacji przedsiębiorstw naszych Klientów.

Nowe logo jest graficznym odzwierciedleniem naszej wizji i wartości. 

logo AEC Design

Od ponad 24 lat jesteśmy jednym z akceleratorów cyfrowej transformacji rynku budowlanego.

Aktywnie wspieraliśmy pierwsze wdrożenia BIM w polskich firmach wierząc, że to właśnie w tej metodyce kryje się przyszłość projektów budowlanych. Obecnie BIMem i rozwiązaniami chmurowymi (CDE) zainteresowanych jest coraz więcej przedsiębiorstw. Część z nich proces wdrożenia ma już za sobą, kolejna planuje je w perspektywie czasu – jednak każda z nich wie, że BIM i CDE lada moment nie będą już opcją, a koniecznością.

I właśnie teraz czujemy, że nadszedł moment zmiany, obrania nowego kierunku, ponieważ to co dziś, jutro może już nie wystarczyć. Branża dynamicznie idzie do przodu, a my nie chcemy jej doganiać. Chcemy iść z nią krok w krok.

 

Wizualna zmiana logotypu AEC Design towarzyszy zmianom w naszej strategii biznesowej, którą opieramy na dwóch filarach:

  1. Platforma CDE jako rozwinięcie BIM – analizując rynek, jego aktualne możliwości i jutrzejsze potrzeby, zrozumieliśmy, że konieczne jest budowanie świadomości dotyczące narzędzi chmurowych. Zmienne otoczenie, w którym działa sektor budowlany oraz konieczność adaptowania do nieprzewidywalnych czynników zewnętrznych wymaga stabilnego środowiska pracy oraz bezpiecznej przestrzeni do przechowywania danych, komunikacji oraz zarządzania projektem, do którego równolegle dostęp będą mieć wszyscy członkowie zespołu.
  2. Customer Success – Realizuj z nami swoją strategię sukcesu – specjalnie utworzony dział ma na celu osiągnięcie i maksymalizowanie sukcesu naszych partnerów oraz rozwinięcie ich potencjału biznesowego. Chcemy wspierać naszych klientów w onboardingu nowego oprogramowania oraz wspierać ich w rozwoju. Z tego względu otrzymają dostęp do zamkniętej Strefy Customer Succes, w której znajdują się materiały umożliwiające poszerzanie wiedzy i realizowanie własnych celów biznesowych.

Udostępnij artykuł: