Zobacz sumaryczne zestawienie liczby użytkowników korzystających z poszczególnych produktów i wersji oraz ogólnej częstotliwości użycia dla stanowisk objętych subskrypcją.
Autodesk wprowadził plan Premium, który pomaga firmom, zarządzającym 50 lub więcej subskrypcjami, w bardziej efektywnym działaniu. Aktualizacja do wersji Premium oferuje firmom dodatkowe korzyści w zakresie administracji, bezpieczeństwa i raportowania.
• Klienci posiadający 10 lub więcej kwalifikujących się stanowisk subskrypcyjnych mogą dokonać przejścia na Plan Premium i uzyskać dostęp do korzyści wynikających z wersji Premium.
• Plany Premium nie będą obejmować scentralizowanych zakupów. Klienci wszystkich planów mogą przypisać subskrypcje dla pojedynczego, dowolnego użytkownika, w tym swoich pracowników i pracowników spółek zależnych, w ramach Autodesk’s Global Travel Rights. Jeśli istniejący klient dokonał przejścia do wersji Premium tylko w celu scentralizowania zakupów i ma pytania dotyczące transferu licencji lub inne, zachęcamy do kontaktu.
Jeśli obecnie korzystasz z planu Standard i chcesz przejść na plan Premium, możesz to zrobić w każdej chwili lub poczekać do terminu odnowienia subskrypcji. Aby przejść na wyższy plan, skontaktuj się z nami.
• Synchronizacja usług katalogowych — połącz usługę katalogową swojej organizacji z platformą zarządzania użytkownikami Autodesk, aby zautomatyzować przypisywanie produktów do poszczególnych osób i grup.
WSPÓŁPRACA
• Autodesk Drive
Bezpiecznie zapisuj, wyświetlaj i udostępniaj dane projektowe.
• Widoki udostępnione
Szybko i bezpiecznie udostępniaj wyniki prac wszystkim uczestnikom projektu.
• Zarządzanie użytkownikami na poziomie zespołów
Rozdzielaj subskrypcje i śledź ich użycie przez poszczególne zespoły.
• Samopomoc online
Rozwiązuj problemy dzięki pomocy innych użytkowników i ekspertów na naszych forach społecznościowych oraz uzyskaj odpowiedzi na pytania w witrynie Autodesk Knowledge Network (AKN) lub od wirtualnego agenta Autodesk.
• Pomoc techniczna przez WWW
Prześlij zgłoszenie, aby uzyskać pomoc od specjalisty Autodesk w ciągu jednego dnia roboczego. Klienci korzystający z planów Premium i Enterprise mają zapewnioną szybszą pomoc.
• Pomoc techniczna na żywo 24×7
Z pomocy specjalistów Autodesk możesz korzystać w każdej chwili, również w godzinach nocnych i w weekendy
Skontaktuj się z naszymi doradcami, którzy przedstawią szczegółowe korzyści z posiadania planu Premium
Katarzyna Szajrych
501-094-251
Katarzyna.szajrych@aecdesign.pl
Ewa Królikowska
516-018-324
Ewa.krolikowska@aecdesign.pl
Wojciech Fiodorow
508-008-182
Wojciech.fiodorow@aecdesign.pl
Piotr Łapiński
696-988-403
Piotr.lapinski@aecdesign.pl
Urszula Godlewska
696-988-614
Urszula.godlewska@aecdesign.pl
Jan Piechnik
696-988-660
Jan.piechnik@aecdesign.pl
Udostępnij artykuł: