Docs

Autodesk Docs: proste zarządzanie dokumentami AEC

 

Czym jest Autodesk Docs?

Autodesk Docs to oparte na chmurze rozwiązanie do zarządzania dokumentami i danymi w ramach usługi Autodesk Construction Cloud.

Jako wspólne środowisko danych (CDE) usługa Docs zapewnia zespołom następujące możliwości:

Dlaczego warto korzystać z Autodesk Docs?

Bezpieczne organizowanie i udostępnianie plików

Niezawodnie śledź pliki i bezpiecznie dostarczaj je zainteresowanym osobom.

Elastyczna praca na platformie w chmurze

Zwiększ możliwości zespołów interdyscyplinarnych, zapewniając im dostęp do scentralizowanych informacji.

Zwiększ elastyczność zespołu

Bądź na bieżąco ze zmianami warunków i problemów projektowych.

Inne sposoby uzyskiwania dostępu do usługi Autodesk Docs

Usługa Autodesk Docs jest dostępna jako opcja autonomiczna lub jako część innych rozwiązań oprogramowania. Wybierz odpowiednią dla siebie opcję.

Wydajne narzędzia BIM i CAD dla projektantów, inżynierów i wykonawców, w tym programy Revit, AutoCAD, Civil 3D, Autodesk Forma i inne

Oparte na chmurze oprogramowanie do współtworzenia, współpracy i koordynacji projektowej dla zespołów architektonicznych, inżynieryjnych i budowlanych. Wersja „Pro” umożliwia współpracę w programach Revit, Civil 3D i AutoCAD Plant 3D niezależnie od czasu i miejsca.

Interaktywny obszar roboczy do recenzowania projektów w rzeczywistości wirtualnej pozwalający na współpracę — połączony z usługą Autodesk Construction Cloud

Wykonuj dokładne przedmiary 2D i automatycznie generuj ilości na podstawie modeli 3D w ramach jednego rozwiązania online.

Oprogramowanie w chmurze, które oferuje zaawansowane, a przy tym łatwe w obsłudze narzędzia oparte na sztucznej inteligencji do projektowania wstępnego i projektowania schematów. Podejmowanie właściwych decyzji na etapie planowania nigdy nie było prostsze.

Często zadawane pytania

 

Do czego służy usługa Autodesk Docs?

Autodesk Docs to oparte na chmurze wspólne środowisko danych, które pozwala całemu zespołowi projektowemu zarządzać dokumentami i je kontrolować. Rozwiązanie Autodesk Docs ułatwia zespołom specjalistów AEC współpracę i zarządzanie danymi od projektu po realizację, a także usprawnia procesy projektowe weryfikacji i zatwierdzania dokumentów.

Kto używa usługi Autodesk Docs?

Usługa Autodesk Docs jest wykorzystywana przez cały cykl życia projektu przez wszystkich członków zespołu projektowego, w tym architektów, projektantów, inżynierów, wykonawców, podwykonawców, kreślarzy, specjalistów ds. procesów, menedżerów ds. BIM i VDC, kierowników projektów, właścicieli, wytwórców i wielu innych.

Czy mogę uzyskać dostęp do swoich projektów z urządzenia mobilnego?

Tak, dostęp do projektów można uzyskać za pomocą aplikacji BIM 360 (dla projektów BIM 360) lub aplikacji PlanGrid Build (dla projektów ACC). Obie aplikacje można pobrać ze sklepu App Store lub Google Play.

 




Zostań Klientem AEC Design i korzystaj z wiedzy i doświadczenia najlepszych Inżynierów BIM w Polsce.

Nasz zespół techniczny BIM to projektanci wszystkich branż z wieloletnim doświadczeniem w pracy na polskich
i zagranicznych inwestycjach realizowanych w metodyce BIM – architekci, konstruktorzy, inżynierowie instalatorzy, inżynierowie branży infrastrukturalnej, menedżerowie BIM.

W oparciu o nasze wieloletnie doświadczenie w branży architektonicznej i bazując na rozmowach z klientami, dotyczącymi potrzeb projektantów, stworzyliśmy dedykowane applikacje do Revita. Pluginy usprawniają pracę i pozwalają zautomatyzować czasochłonne zadania.

Skontaktuj się z nami aby poznać najlepsze możliwości zakupu Docs !