Wsparcie techniczne nie jest dla nas jedynie reakcją na pojawiające się w firmach naszych Klientów problemy.
W pakiecie Essential otrzymujesz:
Gwarancję kompleksowej i sprawnej obsługi. Bazując na wielopłaszczyznowym doświadczeniu, rozwiążemy Twoje zgłoszenie i zaproponujemy najlepsze dostępne rozwiązanie.
Dbałość o indywidualne podejście i nie ograniczanie się jedynie do podsuwania gotowych schematów rozwiązań.
Dostęp do stworzonych przez nas autorskich materiałów służących łatwemu onboardingowi w nowo zakupione oprogramowanie oraz bazy rozwiązań najczęstszych problemów.
W pakiecie Extended otrzymujesz dodatkowo:
Kto z zespołu AEC Design udzieli Ci pomocy?
• Konsultanci – osoby odpowiedzialne za właściwe zrozumienie problemu i zidentyfikowanie potencjalnego podłoża oraz dostarczenie wskazówek dot. zakupu/ pytań o sprzęt, uruchomienia, instalacji i aktywacji lub zakupu oprogramowania. Skontaktują się także w Twoim imieniu z producentem.
• Specjaliści ds. subskrypcji – osoba, która pomoże Ci w jakiejkolwiek sprawie dotyczącej aktywnej subskrypcji, np. transferze licencji, zmianie danych, zarządzaniu licencjami lub wyjaśni wątpliwości związane z warunkami użytkowania oprogramowania.
• Specjaliści branżowi – to doświadczeni inżynierowie, którzy pracowali na co dzień w podobnej do Twojej firmy specyfice. Do rozwiązania Twojego problemu znajdziemy właściwe osoby, powiązane z odpowiednią branżą. Problem zostanie rozwiązany w oparciu o możliwie najlepsze wykorzystanie oprogramowania w środowisku produkcyjnym.