3ds Max poziom II

3ds Max poziom II

Szkolenie 3ds Max poziom II skierowane do użytkowników mających podstawowe umiejętności pracy w Autodesk 3Ds Max.  Kursanci nauczą się korzystania z zaawansowanych narzędzi, zwłaszcza: Particle System, Particle Flow, Materiały Subsatnce czy Analizy Doświetlania Sceny. 

Wkrocz na wyższy poziom w świecie wizualizacji 3D. Zapisz się na szkolenie z poziomu zaawansowanego 3dsMAX.

Zyskaj narzędzia dla swojej firmy potrzebne teraz i w przyszłości. Poproś o ofertę na oprogramowanie Revit. Zaawansowane narzędzia Autodesk można nabyć również w ramach rekomendowanego pełnego pakietu Architecture Engineering & Construction Collection.

 

W ramach szkolenia hybrydowego 3ds Max poziom II uczestnicy mają możliwość udziału osobiście, w naszych salach szkoleniowych. Umożliwiamy również udział zdalny, korzystając z platformy: MS Teams lub ZOOM.

Osoby, które preferują tradycyjne metody szkoleniowe, zapraszamy do naszej siedziby i korzystania z bezpośredniej interakcji z trenerem i innymi uczestnikami. Podczas gdy osoby ceniące sobie wygodę zdalnego dostępu mogą uczestniczyć w szkoleniu z dowolnego miejsca, posługując się technologią online w czasie rzeczywistym.

Cele kształcenia: 

Nabycie umiejętności posługiwania się zaawansowanymi narzędziami, zwłaszcza efektywne stosowanie: 

  • Particle System 
  • Particle Flow 
  • Materiały Subsatnce 
  • Analiza Doświetlania Sceny 

Szczegółowy program szkolenia 

Dzień pierwszy 

  • Rzutowanie Splines na powierzchnie: naklejki, ścieżki, drogi 
  • Particie Placement: zasada stosowania, przykłady 
  • Tworzenie oczka wodnego 
  • Particie Flow: zasada stosowania, przykłady 
  • Budowanie sceny z fontanną: ćwiczenia, rejestracja  animacji fontanny 
  • Przykład wykorzystania clonu Reference 

Dzień drugi 

  • Animacja: prametry animacji, przygotowanie kamer i sceny, konfiguracja czasu, Track View a panel Motion – omówienie i porównanie, kluczowanie (najprostszy sposób tworzenia animacji) – ćwiczenia praktyczne, animowanie kamery i świateł, kontrolery pozycji, obrotu i skali – praktyczne zastosowania, modelowanie ścieżek animacji, tworzenie hierarchii obiektów, kinematyka prosta kontra kinematyka odwrotna, zastosowanie obiektów Helpers 
  • Inverse Kinemtic: zasada, przykład zastosowania 
  • mr Proxy: zasada stosowania, przykłady wykorzystania 

Dzień trzeci 

  • Camera Match: zasada stosowania, przykłady 
  • Zastosowanie modyfikatora Cloth  
  • Wstawianie tła obrazka do renderingu: ustawienia, parametry Daylight System 
  • Analiza nasłonecznienia i naświetlenia sceny: Lighting Analysis 
  • Materiały Substance: omówienie, tworzenie, zasady, stosowanie i dostosowywanie parametrów 

 

Kolejność omawianych zagadnień może być modyfikowana w celu lepszego dostosowania do potrzeb i oczekiwań uczestników oraz przebiegu szkolenia.  

Warunkiem realizacji szkolenia jest zebranie minimalnej, wymaganej liczby uczestników (4 osób).
W przypadku niezebrania się wymaganej minimalnej liczby, osobom zapisanym na szkolenie zaproponowane zostanie przesunięcie zgłoszenia na kolejny terminy szkolenia.

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG SZKOLENIOWYCH

Krzysztof Kozioł

Krzysztof Kozioł

Grafik 3D z 13-letnim stażem. Posiada doświadczenie z reklamy, filmu i aplikacji WebGlowych. Specjalizuje się również w postprodukcji i matte paintingu. Współpracował przy projektach dla marek jak Bosch, Siemens, Nissan, Subaru, Honda, Mitsubishi, HP.

5
1 opinie
5

3DS Max

Bardzo dobry kurs podczas którego można zdobyć nowe umiejętności.

Mariusz J.

3ds Max poziom II

Liczba godzin: 21

Telefon: 696 988 614
E-mail: szkolenia@poczta.aecdesign.pl

Nadchodzące terminy szkolenia

Data: 21.08.2024 - 23.08.2024
Godzina: 09:00 - 16:00
Sposób: hybrydowo
Cena: 1200 netto
Studenci 580 brutto
  Zapisz się na szkolenie

Nie znalazłeś terminu dla siebie?

Skontaktuj się z nami w celu ustalenia dogodnej daty.

Telefon: 696 988 614
E-mail: szkolenia@poczta.aecdesign.pl

Zapisz się na szkolenie

Dane szkolenia

Dane osoby zgłaszającej

+48

Dane uczestników szkolenia

Dane firmy

Wybór form płatności

* Pole obowiązkowe

FAQ

Zależy nam, aby jakość szkolenia była jak najwyższa, dlatego w przypadku szkoleń zdalnych:

  • Rekomendujemy korzystanie podczas szkolenia z dwóch monitorów: jeden do korzystania z połączenia zdalnego (MS TEAMS/ZOOM) i możliwości widoku ekranu naszego inżyniera, drugi do samodzielnej pracy w programie.
    *posiadanie dwóch monitorów nie jest wymogiem koniecznym, aby przystąpić do szkolenia, ale poprawia jakość kursu.
  • Przydatne będą również słuchawki i mikrofon.
  • Upewnij się, że Twoje łącze internetowe jest wystarczające i dostosowane do realizacji takiego szkolenia, czy „wytrzyma” transmisję audio i wideo.
  • Zapewnij sobie komfortowe warunki podczas szkolenia i zadbaj o ciche pomieszczenie.

Nie musisz martwić się o konieczność posiadania laptopa oraz oprogramowanie. Na szkoleniu stacjonarnym zapewniamy sprzęt z aktualnym oprogramowaniem.
Do dyspozycji mamy w pełni wyposażone 3 sale szkoleniowe. Podczas przerw zapewniamy kawę, herbatę wodę, ciastka. W cenie szkolenie oferujemy również catering.

Tak, po szkoleniu otrzymasz od nas materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, które pozwolą utrwalić wiedzę po kursie i umożliwią powrót do omawianych zagadnień.
Zachęcamy również do korzystania z naszej bazy wiedzy e-booki oraz obejrzenia nagrań video webinaria na żądanie

Po szkoleniu zapewniamy 7 dni mailowego wsparcia.

Po zakończonym szkoleniu otrzymasz od nas informację wraz z instrukcją wygenerowania elektronicznego Międzynarodowego certyfikatu Autodesk ukończenia szkolenia.