3Ds Max poziom I

3Ds Max poziom I

Kurs 3Ds Max poziom I skierowany jest do początkujących użytkowników programu Autodesk 3Ds Max. Uczestnicy nauczą się tworzyć obiekty, materiały oraz fotorealistyczne reprezentacje scen z możliwością ich wszechstronnego oglądu. Dodatkowo, dowiedzą się jak wstawiać kamery i światła do scen oraz wprowadzać obiekty w ruch. 

Wkrocz na wyższy poziom w świecie wizualizacji 3D. Zapisz się na szkolenie z poziomu zaawansowanego 3dsMAX.
Zyskaj narzędzia dla swojej firmy potrzebne teraz i w przyszłości. Poproś o ofertę na oprogramowanie 3Ds Max. Zaawansowane narzędzia Autodesk można nabyć również w ramach rekomendowanego pełnego pakietu Architecture Engineering & Construction Collection.

W ramach szkolenia hybrydowego uczestnicy mają możliwość udziału osobiście, w naszych salach szkoleniowych. Umożliwiamy również udział zdalny, korzystając z platformy: MS Teams lub ZOOM.

Osoby, które preferują tradycyjne metody szkoleniowe, zapraszamy do naszej siedziby i korzystania z bezpośredniej interakcji z trenerem i innymi uczestnikami. Podczas gdy osoby ceniące sobie wygodę zdalnego dostępu mogą uczestniczyć w szkoleniu z dowolnego miejsca, posługując się technologią online w czasie rzeczywistym.

Cele kształcenia: 

  • tworzenie obiektów o różnych kształtach 
  • tworzenie materiałów  
  • wstawiania kamer i światła do scen wewnętrznych i zewnętrznych 
  • wprowadzanie obiektów w ruch 
  • tworzenie fotorealistycznych reprezentacji scen z możliwością ich wszechstronnego oglądu

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA 

  • Dzień pierwszy 
    • Interfejs użytkownika: toolbar, Command Panel, panel obsługi okien, panel animacyjny, menu główne 
    • Narzędzia obsługi brył: grupowanie 
    • Bryły parametryczne  
    • Rysowanie w 2d  
    • Edycja i zmiana parametrów brył 
    • Modyfikatory, w tym Modyfikatory brył – omówienie i zastosowanie 
  • Dzień drugi 
    • Obiekty złożone: wytłaczanie i wytłaczanie z wykorzystaniem wielu kształtów, praca za pomocą obiektów boole’a 
    • Materiały i Tekstury: edycja materiałów, tworzenie własnych tekstur, wykorzystanie biblioteki materiałów 
    • Edytor materiałów: Slate, Compact – zastosowania w praktyce  
    • Parametry modyfikacji UVW mapping  
    • Mapy i mapowanie: wykorzystanie map bitowych 
    • Światła: oświetlenie w grafice, typy świateł, cienie, modyfikowanie właściwości świateł 
    • Kamery: typy kamer, zmiana kąta widzenia, nawigacja 
  • Dzień trzeci
    • Rendering: tryby renderingu, rendering animacji, rozdzielczość, renderowanie wybranych obszarów, i wyselekcjonowanych obiektów sceny
    • Środowisko sceny i efekty specjalne: środowisko i efekty renderingu, mapy tła, efekty atmosfery 
    • Animacja: parametry animacji 
    • Kinematyka prosta i odwrotna, zastosowanie obiektów Helpers 
    • Współpraca AutoCAD ze środowiskiem Autodesk 3ds Max: import i export 

 

Kolejność omawianych zagadnień może być modyfikowana w celu lepszego dostosowania do potrzeb i oczekiwań uczestników oraz przebiegu szkolenia.  

Warunkiem realizacji szkolenia jest zebranie minimalnej, wymaganej liczby uczestników (4 osób).
W przypadku niezebrania się wymaganej minimalnej liczby, osobom zapisanym na szkolenie zaproponowane zostanie przesunięcie zgłoszenia na kolejny terminy szkolenia.

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG SZKOLENIOWYCH

Pobierz harmonogram szkolenia (PDF)
Krzysztof Kozioł

Krzysztof Kozioł

Grafik 3D z 13-letnim stażem. Posiada doświadczenie z reklamy, filmu i aplikacji WebGlowych. Specjalizuje się również w postprodukcji i matte paintingu. Współpracował przy projektach dla marek jak Bosch, Siemens, Nissan, Subaru, Honda, Mitsubishi, HP.

5
1 opinie
5

3DS Max

Bardzo dobry kurs podczas którego można zdobyć nowe umiejętności.

Mariusz J.

3Ds Max poziom I

Liczba godzin: 21

Telefon: 696 988 614
E-mail: szkolenia@poczta.aecdesign.pl

Nadchodzące terminy szkolenia

Brak terminów

Nie znalazłeś terminu dla siebie?

Skontaktuj się z nami w celu ustalenia dogodnej daty.

Telefon: 696 988 614
E-mail: szkolenia@poczta.aecdesign.pl
Zapisy na szkolenie zostały zakończone

FAQ

Zależy nam, aby jakość szkolenia była jak najwyższa, dlatego w przypadku szkoleń zdalnych:

  • Rekomendujemy korzystanie podczas szkolenia z dwóch monitorów: jeden do korzystania z połączenia zdalnego (MS TEAMS/ZOOM) i możliwości widoku ekranu naszego inżyniera, drugi do samodzielnej pracy w programie.
    *posiadanie dwóch monitorów nie jest wymogiem koniecznym, aby przystąpić do szkolenia, ale poprawia jakość kursu.
  • Przydatne będą również słuchawki i mikrofon.
  • Upewnij się, że Twoje łącze internetowe jest wystarczające i dostosowane do realizacji takiego szkolenia, czy „wytrzyma” transmisję audio i wideo.
  • Zapewnij sobie komfortowe warunki podczas szkolenia i zadbaj o ciche pomieszczenie.

Nie musisz martwić się o konieczność posiadania laptopa oraz oprogramowanie. Na szkoleniu stacjonarnym zapewniamy sprzęt z aktualnym oprogramowaniem.
Do dyspozycji mamy w pełni wyposażone 3 sale szkoleniowe. Podczas przerw zapewniamy kawę, herbatę wodę, ciastka. W cenie szkolenie oferujemy również catering.

Tak, po szkoleniu otrzymasz od nas materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, które pozwolą utrwalić wiedzę po kursie i umożliwią powrót do omawianych zagadnień.
Zachęcamy również do korzystania z naszej bazy wiedzy e-booki oraz obejrzenia nagrań video webinaria na żądanie

Po szkoleniu zapewniamy 7 dni mailowego wsparcia.

Po zakończonym szkoleniu otrzymasz od nas informację wraz z instrukcją wygenerowania elektronicznego Międzynarodowego certyfikatu Autodesk ukończenia szkolenia.