Reinstalacja Aplikacji na pulpit firmy Autodesk
Aby ponownie zainstalować aplikację Autodesk Desktop App, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Otwórz menedżera zadań (Ctrl + Shift + Esc)
- Otwórz zakładkę Usługi i zatrzymaj aplikację AdAppMgrSvc
- Otwórz zakładkę Procesy i zamknij następujące procesy: AdAppMgrSvc.exe i AdAppMgrUpdater.exe
- Otwórz „Panel sterowania” i odinstaluj aplikację Autodesk Desktop App: Kliknij prawym przyciskiem myszy na aplikacji Autodesk Desktop App i wybierz opcję „odinstaluj”
- Przejdź do C:\Programdata\Autodesk i usuń Autodesk Application Manager Service.ini
- Przejdź do C:\Users\<username>\AppData\Roaming\Autodesk\Autodesk Desktop App\ i usń AutodeskDesktopApp.ini
- Przejdź do C:\Users\<username>\AppData\Local\Autodesk\Web Services\ i usuń LoginState.xml
- Przeszukaj rejestr systemowy w poszukiwaniu następujących kluczy i usuń je, jeśli istnieją:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Autodesk\Autodesk Application Manager
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows \CurrentVersion\Uninstall\Autodesk Desktop App
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Paths \AdAppMgrSvc.exe
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Paths
\AutodeskDesktopApp.exe
- Pobierz instalator dla aplikacji Autodesk Desktop App.
- Uruchom instalator aplikacji Autodesk Desktop App.
Uwaga: Aplikacja Autodesk Desktop App nie jest obsługiwana ani w systemach operacyjnych MAC ani Linux.