Aby otrzymać raport zakupionych licencji Autodesk, zarówno obecnych jak i wygasłych, musisz skontaktować się bezpośrednio z Autodesk poprzez panel pomocy (czat na żywo lub zgłoszenie).
Aby wyświetlić i wyeksportować swoje aktywne produkty ze swojego konta Autodesk (jest to możliwe tylko dla produktów zakupionych u resellera) przejdź tutaj.
Bądź cierpliwy, Autodesk odpowie na Twoją prośbę maksymalnie w ciągu kilku dni.
Uwaga!
Jeśli jesteś administratorem tych produktów możesz podejrzeć je na swoim koncie Autodesk. Możesz wyeksportować informacje o kontraktach do formatu .csv odczytywalnego przez arkusz kalkulacyjny MS Excel.
Informacje o produktach, które możesz uzyskać z konta Autodesk to:
Dodatkowo zakładka Raportowanie na koncie Autodesk [hiperłącze: https://manage.autodesk.com/home/] (dostępna dla Contract Managera) pozwoli Ci przefiltrować produkty i ocenić ich zużycie w okresie czasu/ na użytkownika. Opcja ta uwzględnia przegląd jedynie aktywnych subskrypcji.