Krok 1: sprawdź, czy przyczyna nie leży po stronie Twojego komputera
Problem i pojawienie się komunikatu (głównie w wersji 2020) powoduje usługa Autodesk Desktop Licensing Service domyślnie mająca swój plik w poniższej ścieżce:
C:\ProgramData\Autodesk\AdskLicensingService\AdskLicensingService.sds file.
Należy wówczas zainstalować aktualizację usługi:
Więcej informacji znajduje się pod wskazanym linkiem:
Krok 2: Sprawdź, czy licencja, której używasz jest aktywna
Przejdź, na swoje konto Autodesk i sprawdź, czy w zakładce „Wszystkie produkty i usługi” masz dostępny produkt do pobrania. Jeśli nie, poproś Administratora o sprawdzenie poprawności przypisania Ci danego produktu. Może okazać się, że ilość licencji danego produktu jest niewystarczająca w stosunku do liczby użytkowników.
Wówczas niezbędne będzie uzupełnienie puli poprzez zakup dodatkowego stanowiska.