Reset licencji produktu Autodesk
Krok 1
Proszę udać się do następującej lokalizacji: C:\Users\<username>\AppData\Roaming\Autodesk\ADUT i usunąć folder ADUT.
Krok 2
Proszę udać się do następującej lokalizacji: C:\ProgramData\FLEXnet i usunąć wszystkie pliki zaczynające się od adskflex.
Krok 3
Proszę udać się do następującej lokalizacji: C:\ProgramData\Autodesk\CLM\LGS\ i usunąć folder odpowiadający wersji i kluczowi produktu jeśli istnieje. Np, 001K1_2019.0.0.F dla AutoCAD 2019.
Krok 4
Proszę udać się do następującej lokalizacji: C:\Users\<username>\AppData\Local\Autodesk\Web Services i usunąć plik LoginState.xml jeśli istnieje.
Krok 5
Proszę o ponowne uruchomienie produktu oraz wpisanie poprawnego nr seryjnego i kluczu produktu.