Konwersja Triala do Subskrypcji przez Account Admina

Konwersja Triala do Subskrypcji przez Account Admina

Jeśli pierwotnie uruchomiłeś wersję próbną programu Autodesk BIM Collaborate, BIM Collaborate Pro, Build lub Takeoff, a niedawno zakupiłeś subskrypcję jednej lub więcej z tych ofert, musisz przekonwertować zespół i konto, aby móc pracować nad wcześniej utworzonymi projektami.

Aby przekonwertować wersję próbną:

  1. Po dokonaniu zakupu zostaniesz skierowany na stronę Autodesk Accounts. Stamtąd możesz rozpocząć rejestrację na dwa sposoby:
  • Ze Strony głównej, kliknij swój ostatnio zakupiony produkt i wybierz Dostęp.
  • Ze strony Produkty i usługi wybierz swój ostatnio zakupiony produkt i wybierz opcję Dostęp teraz.
  1. Jeśli jesteś administratorem tylko jednego zespołu i masz jedną wersję próbną, proces konwersji jest automatyczny i zostaniesz przeniesiony na swoje aktywowane konto. Jeśli jesteś administratorem wielu zespołów, wybierz zespół, który chcesz aktywować.
  2. Jeśli masz wiele wersji próbnych, wybierz konto, które chcesz przekształcić lub utwórz konto, aby pozbyć się projektów próbnych i członków.

Uwaga: Jeśli Twoje konto zostało założone w niewłaściwym regionie, możesz chcieć utworzyć konto. Podczas tworzenia konta możesz podać nazwę i region przechowywania danych. Nie możesz przekonwertować projektu testowego do innego centrum danych.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące konwersji konta

  • Co się stanie z moimi projektami próbnymi?
    • Wszystkie projekty utworzone na twoim koncie zostaną automatycznie przekonwertowane, z wyjątkiem projektu próbnego.
  • Co się stanie, jeśli mam tylko jeden zespół i jedno konto?
    • Twoje konto próbne i jego projekty zostaną przekonwertowane automatycznie.
  • Nie widzę mojego konta próbnego na liście, dlaczego?
    • Być może nie jesteś administratorem konta próbnego, które próbujesz przekonwertować, poproś innego administratora o sprawdzenie, czy jesteś administratorem tego konta.
    • Twój trial stracił ważność i nie może być już przekonwertowany.
  • Proces, który został przekonwertowany, nie jest tym właściwym, co mam zrobić?
    • Jeśli został przekonwertowany niewłaściwy trial, zwróć się do wsparcia technicznego.