1 propozycja: usługa licencjonowania nie jest włączona – sprawdź, czy jest uruchomiona
2 propozycja: spróbuj uruchomić program jako administrator
3 propozycja: program nie uruchamia się bo brakuje pliku licencjonowania – dodaj poniższy plik
Dla odpowiedniej wersji, np. 2020 znaleźć ścieżkę:
C:\ProgramData\Autodesk\CLM\LGS\<Product_Key>_2020.0.0.F
Zastąpić nr klucza odpowiednim numerem, który można znaleźć po zalogowaniu na koncie Autodesk www.manage.autodesk.com.
Istnieje możliwość, że nie będzie widać folderu, wówczas należy je uwidocznić w opcjach widoku w eksploratorze Windows:
plik LGS.data
Jak utworzyć:
Otworzyć notatnik w trybie administratora i wpisać odpowiednią komendę w
zależności od posiadanej licencji:
i zapisać plik jako LGS.data
WAŻNE! Plik nie może mieć rozszerzenia .txt
4 propozycja: generalne czyszczenie błędów instalacji (dla informatyka)
C:\Users\<username>\AppData\Roaming\Autodesk\ADUT i usunąć wszystkie pliki
C:\Users\<username>\AppData\Local\Autodesk\WebService i usunąć plik LoginState.xml
C:\ProgramData\FLEXnet i usuń wszystkie pliki, których nazwy zaczynają się od adskflex
WAŻNE: W przypadku gdy pojawią się błędy licencyjne ze wszystkich produktów Autodesk należy zrobić kopie zapasową systemu i przeprowadzić czystą reinstalację.
5 propozycja: jeśli wszystko inne zawiedzie, wystąp do Autodesk o reset licencji
„Hello. I have decided to create a case and ask you for RESET OF XXX LICENSE
because I am not able to activate it.
Here is the communicate, which stops us from working (komunikat z punktu 7.)
I have tried these: https://knowledge.autodesk.com/support/inventor-products/learn-
explore/caas/sfdcarticles/sfdcarticles/How-to-change-Product-Key-without-
reinstallation.html?st=change%20way%20of%20activation,
https://knowledge.autodesk.com/support/autocad/troubleshooting/caas/
sfdcarticles/sfdcarticles/AutoCAD-2017-fails-to-launch-after-install.html
and https://knowledge.autodesk.com/search-result/caas/sfdcarticles/sfdcarticles/
How-to-change-or-reset-licensing-on-your-Autodesk-software.html.
Nothing has helped, so I am asking you for immediate reseting this license that I
could activate it properly via signing in. I will be grateful for asap answer.
Here is my company data:
Home Address :
City:
State:
Country:
Zip Code:
Here are these licenses: <podać numery seryjne licencji, contract managerów i
produkty.>
Thank you in advance