Dodawanie użytkowników na koncie Autodesk w Classic View
W klasycznym widoku zarządzania użytkownikami konta Autodesk administratorzy mogą dodawać użytkowników indywidualnie lub masowo. Po dodaniu użytkownik otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem, w jaki sposób utworzyć konto Autodesk z własnym hasłem. Poprzez swoje konto Autodesk użytkownicy mogą pobierać produkty, kontaktować się z działem pomocy technicznej i śledzić wykorzystanie kredytów w chmurze.
Krok 1
WAŻNE! Jeśli Twój ekran wygląda inaczej niż na poniższym obrazku, możesz teraz znajdować się w nowym widoku zarządzania użytkownikami.
Krok 2
WAŻNE! Dodani użytkownicy mogą utworzyć konto Autodesk, ale nie będą mieli dostępu do
produktów i usług, dopóki nie zostanie im przypisany dostęp.
WAŻNE! Gdy użytkownik nie zaakceptuje zaproszenia w ciągu 90 dni, konieczne będzie
ponowne wysłanie zaproszenia.