Pobieranie plików instalacyjnych

Pobieranie plików instalacyjnych

Sposób 1: Proces pobierana plików na koncie Autodesk

3 wersje w zakresie subskrypcji 

Zaloguj się na koncie Autodesk – musisz wpisać swój adres mailowy i hasło. Adres mailowy musi być zgodny z tym, który podał administrator Twojej firmy celem przypisania Ci konkretnego programu. Jeśli po zalogowaniu nie widzisz tego programu oznacza to, że produkt nie został Ci przypisany lub administrator użył innego adresu mailowego.

  1. W menu po lewej stronie w Produktach i usługach wybierz Wszystkie produkty i usługi.
  2. Wpisz nazwę oprogramowania, które chcesz pobrać na swój komputer (każdy produkt wylistowany jest odrębnie, również dla kolekcji branżowych).
  3. Wybierz odpowiednią wersję, język.
  4. Kliknij ikonę Pobierz.

Sposób 2: Proces pobierania plików z pomocą wirtualnego asystenta Autodesk

dotyczy starszych wersji

  1. Zaloguj się na swoje konto Autodesk
  2. Po zalogowaniu, uruchom czat z asystentem Autodesk, klikając w prawym dolnym rogu na czarną łezkę.
  3. Z menu asystenta wybierz:
    • Pomoc techniczna po zakupie (Post-purchase suport),
    • Pobrania (Downloads),
    • Pobieranie oprogramowania (Downloads software),
    • Znajdź produkt do pobrania (Find a product download),
    • Wpisz szukany produkt i wybierz wersję językową, kliknij Prześlij,
    • Pobierz wszystkie wygenerowane pliki instalacyjne.

 

Pamiętaj, że pobierając i instalując oprogramowanie Autodesk, akceptujesz wszystkie warunki zawarte w Warunkach Użytkowania LINK oraz Umowie licencyjnej KLIK.

W przypadku wątpliwości w interpretacji, zapraszamy do kontaktu z Działem Wsparcia Technicznego AEC Design.

Uzupełnij formularz wsparcia KLIK

Wypełniając formularz deklarujesz, że zapoznałeś się z zasadami wsparcia technicznego obowiązującymi w AEC Design.

Zakres i zasady wsparcia KLIK